Witaj! Zaloguj się, a jeśli nie jesteś jeszcze naszym klientem, zarejestruj się.
Szukaj
Twój koszyk jest pusty  |  Zaloguj się  |  Pomoc
Zaczytani.pl -> Poradnik -> Labirynt zaufania w firmie — Maurice Delbar
Labirynt zaufania w firmie — Maurice  Delbar

Labirynt zaufania w firmie

Cena: 24,00 zł 20,40 zł
Wysyłamy w 1-3 dni
Książki dostarcza firma DHL Express
Czas oczekiwania na paczkę

Opis i recenzje

Skąd się biorą idealni pracownicy? Co stanowi o sukcesie firmy? Jak sprawić, by okazane zaufanie nie stało się oznaką naiwności i gwoździem do trumny, a jednocześnie nie wpaść w pułapkę autorytarnego stylu kierowania załogą?

Właściwe zarządzanie zaufaniem, delegowanie odpowiedzialności, wzajemna kontrola i budowanie kultury przedsiębiorstwa – to tylko niektóre z zagadnień poruszonych w tej niezwykle klarownie napisanej książce. Autor traktuje temat dogłębnie, a jednocześnie w sposób zwarty i logiczny. Nie zanudzając czytelnika, krok po kroku przedstawia kolejne czynniki warunkujące trwały sukces firmy.

Gdy praca stała się wartością, znaczenie drugiego człowieka, kolegi z pracy nagle wzrosło. Co za odpowiedzialność! Co za presja, co za zmiana sposobu, w jaki się na niego patrzy! Wcześniej jak na kompana niedoli, teraz jak na barometr czyjegoś samopoczucia. Czy jest na taką odpowiedzialność przygotowany? Czy chce mu się taki ciężar nieść? Skądże! Nawet nie zadaje sobie tego pytania. Znajduje się przecież w identycznej sytuacji jak ten, który pracuje obok niego… Szczęście staje przeciwko szczęściu i zaczyna się wędrówka przez labirynt relacji: od wzajemnego uzależnienia do wzajemnej konkurencji.

Szczegóły

  • Rodzaj literatury: Poradnik
  • Wydawca: Novae Res, 2017
  • Format: 121x195, skrzydełka
  • Wydanie: Pierwsze
  • Liczba stron: 178
  • ISBN: 978-83-8083-620-4

Recenzje czytelników

Średnia ocena: 
 z 1 recenzji.Dodaj własną recenzję

  Międzywydziałowe Stowarzy Dziennikarzy MOSTY  (5.04.2018)
Jednym, czego brakowało mi jednak we wstępie, czy w jakiejkolwiek innej części Labiryntu zaufania w firmie, było przedstawienie się autora wraz z jego karierą, stanowiskami, na których pracował i obecną pozycją zawodowej. Przypisy z przykładami, o których już wspominałam, są bardzo przydatne, jednak wyłania się z nich wizerunek człowieka, który pracował dosłownie wszędzie, a warto byłoby poznać na początku samego Maurice’a Delbara, by czytając jego porady, mieć przed oczami obraz eksperta, a nie anonimowego autora książki.

Ta krótka, bo tylko 174-stronicowa publikacja przekazuje w dość przystępny sposób to, jak ważnym elementem w przedsiębiorstwie jest zaufanie i w jaki sposób je budować. Autor używa w miarę prostego języka, czasami aż za bardzo, gdy nadużywa słowa „fajnie” oraz moim zdaniem przesadza z malowniczymi porównaniami (np. pracy w firmie do związku), czy używa patetycznych pytań retorycznych typu: „Co znaczy ufam ci? Co znaczy kocham cię? Czy ktoś zna definicję?”. Być może tego typu dodatki sprawiają, że tekst stanie się dla niektórych bardziej ludzki, dla mnie jednak można by było je pominąć.

Dodaj własną recenzję
Darmowy transport przy zamówieniu co najmniej 2 książek!
Liczba:  
      Dodaj do koszyka
Zakupy w Zaczytani.pl są bezpieczne.
Ci, którzy kupili tę książkę, kupili również:
Jak zbudować efektywny dział marketingu? — Piotr Golczyk Jak zbudować efektywny dział marketingu? — Piotr Golczyk
Książka, którą przeczytasz w godzinę, ale korzyści z niej będziesz czerpał przez lata.

W jaki sposób chaos może generować zysk w firmie? Czy należy płacić...