Witaj! Zaloguj się, a jeśli nie jesteś jeszcze naszym klientem, zarejestruj się.
Szukaj
Twój koszyk jest pusty  |  Zaloguj się  |  Pomoc
Zaczytani.pl -> Poradnik -> Jak zbudować efektywny dział marketingu? — Piotr Golczyk
Jak zbudować efektywny dział marketingu? — Piotr Golczyk

Jak zbudować efektywny dział marketingu?

Cena: 32,99 zł 28,04 zł
Wysyłamy w 1-3 dni
Książki dostarcza firma DHL Express
Czas oczekiwania na paczkę

Opis i recenzje

Książka, którą przeczytasz w godzinę, ale korzyści z niej będziesz czerpał przez lata.

W jaki sposób chaos może generować zysk w firmie? Czy należy płacić pracownikom za to, że popełniają błędy i dlaczego należy to robić? Jaką rolę odgrywa współczynnik KDB i czym kierują się ludzie, dla których jest ważny?
Na te i mnóstwo innych pytań znajdziesz odpowiedź w tym nietypowym poradniku. To pierwszy biznesowy stand-up, który kopie, drażni i śmieszy jednocześnie. Dużo konkretnej wiedzy, błyskotliwych pomysłów i mnóstwo argumentów twardych jak kamienie – oto idealny oręż do walki o pozycję marketingu w firmie.

Autor wbija kij w mrowisko. Pokazuje, jak model organizacji oraz fałszywe przekonania marketerów wpływają na sprawność marketingu. Proponuje więc w książce konkretną kurację. Sądzę, że nadszedł najlepszy czas na takie książki.
Jacek Szlak – redaktor naczelny portalu Marketing przy Kawie

Autor dobitnie punktuje problemy współczesnego marketingu i zarządzania, podpowiadając jednocześnie wiele nowoczesnych rozwiązań. Doskonała lektura dla każdego CEO i CMO.
Rastislav Čavojský, CEO I.D.C. Polonia S.A.

Jeżeli ta książka Cię nie dotyczy, to znaczy, że jesteś w wąskim gronie spełnionych marketerów. Pozostali znajdą w książce inspirację, jak dołączyć do grona najlepszych.
Łukasz Wala, Digital Manager, Grupa Maspex

Obowiązkowa lektura dla każdego Prezesa Zarządu, któremu zależy na synergii między projektami marketingu, pracą innych działów a celami biznesowymi.
Łukasz Wołek - CEO agencji komunikacji marketingowej Abanana

Piotr Golczyk, przez ostatnie lata odpowiedzialny za marketing operacyjny w globalnej spółce IT, gdzie zbudował i prowadził kilkudziesięcioosobową wewnętrzną agencję digitalowo-kreatywną. Wcześniej związany z agencjami reklamowymi oraz największym w Polsce portalem internetowym. Propagator automatyzacji marketingu, decyzji podejmowanych na podstawie danych, nowoczesnego zarządzania oraz rozliczania się marketingu z efektów biznesowych.
Prywatnie ojciec dwóch synów, fascynat AI, nowoczesnego budownictwa, prozy S.Lema i P.K.Dicka.
www.linkedin.com/in/piotrgolczyk/
www.golczyk.com

Szczegóły

  • Rodzaj literatury: Poradnik
  • Wydawca: Novae Res, 2018
  • Format: 121x195, skrzydełka
  • Wydanie: Pierwsze
  • Liczba stron: 160
  • ISBN: 978-83-8147-217-3

Recenzje czytelników

Ta publikacja nie została jeszcze zrecenzowana.

Napisz pierwszą recenzję
Darmowy transport przy zamówieniu co najmniej 2 książek!
Liczba:  
      Dodaj do koszyka
Zakupy w Zaczytani.pl są bezpieczne.
Ci, którzy kupili tę książkę, kupili również:
Twitter. A book with just 2932 words — Monika Białas Twitter. A book with just 2932 words — Monika Białas
Jeżeli nie zrozumiesz idei tej książki, powinieneś zacząć się o siebie martwić!

Celem „Twitter. Book with just 2932 words” jest:
• prowokacja ludzi do my...