Gra o życie
Cena: 34,00 zł 28,90 zł
Wysyłamy w 1-3 dni
Książki dostarcza firma DHL Express
Czas oczekiwania na paczkę
Książki dostarcza firma DHL Express
Czas oczekiwania na paczkę
Opis i recenzje
Sergiusz Kubów, sztampowy przykład homo ludens, jest specjalistą w grach typu singleplayer. W rzeczywistości naturalny sangwinik oraz przeciętny uczeń gimnazjum, w strzelankach ustrzeli musze skrzydło, w bijatykach przerobi na bitki każdego przeciwnika, nawet na poziomie hard, zaś w grach RPG bez trwogi eksploruje każdy kąt mapy, by nie przegapić ani jednego zadania oraz artefaktu.
Czy tego typu doświadczenie oraz umiejętności pozwolą mu przeżyć w alternatywnym świecie gier, które tak kocha? Czy rzeczywistość, której zasady są identyczne z tymi w grach doprowadzi go do ekstazy czy do szaleństwa?
A czy ty poradziłbyś sobie, drogi graczu?
Czy tego typu doświadczenie oraz umiejętności pozwolą mu przeżyć w alternatywnym świecie gier, które tak kocha? Czy rzeczywistość, której zasady są identyczne z tymi w grach doprowadzi go do ekstazy czy do szaleństwa?
A czy ty poradziłbyś sobie, drogi graczu?
Szczegóły
Recenzje czytelników
Średnia ocena: | z 1 recenzji. | Dodaj własną recenzję |
Kamil Michalczak | (7.08.2015) |
„Gra o życie” to nietypowy sposób podejścia do tak szerokiego pojęcia jakim są gry komputerowe.
Książka opowiada o graczu, z którym nie jeden nastolatek mógłby się z łatwością utożsamić. Dla Sergiusza – głównego bohatera powieści, wirtualny świat jest jedną z ważniejszych rzeczy w życiu, co jak się później okazuje nie jest złym wyborem. Dzięki zdolnościom nabytym w wielu znanych grach komputerowych potrafi sprostać ogromnemu wyzwaniu, z jakim przyszło mu się zmierzyć.
Niewyspany Sergiusz po całonocnym graniu ulega wypadkowi, w wyniku którego zapada w śpiączkę. Jego dusza zostaje zamknięta w ciele maga bitewnego w zupełnie innej rzeczywistości. W świecie, który znał z gier komputerowych – barwnym, pełnym możliwości ale i niebezpieczeństw. Bohater nazwany przez tamtejszą ludność Sargiorem, wykazuje niesamowite zdolności adaptacji i podejmowania decyzji, których nauczył się spędzając długie godziny przed komputerem.
Czy zdoła przetrwać tą przygodę? Czy wykona piekielnie trudne zadanie, które pozwoliłoby mu wrócić do normalnego świata? Pozostaje tylko pytanie: czy warto powracać do tej banalnej, pozbawionej blasku rzeczywistości.
Książkę polecam nie tylko ze względu na to, że sam jestem zapalonym graczem i rozpoznałem większość smaczków z popularnych gier komputerowych. Eksplorowane katakumby, zadania od nekromanty z wieży, czy zlecenia na błotne węże sprawiają, że miałem równie wielką przyjemność z czytania książki co grania na komputerze.
Opowiadanie skierowane jest do młodszych czytelników (szczególnie graczy), którzy w pełni zrozumieją przekazywane wartości i przywołają wspomnienia z grania niemal w każdym rozdziale. Starsze pokolenia, również znajdą coś dla siebie i być może dzięki niej zrozumieją fascynację wirtualną rzeczywistością i kto wie, może sami rozpoczną przygodę z grami komputerowymi.
K.M.
Książka opowiada o graczu, z którym nie jeden nastolatek mógłby się z łatwością utożsamić. Dla Sergiusza – głównego bohatera powieści, wirtualny świat jest jedną z ważniejszych rzeczy w życiu, co jak się później okazuje nie jest złym wyborem. Dzięki zdolnościom nabytym w wielu znanych grach komputerowych potrafi sprostać ogromnemu wyzwaniu, z jakim przyszło mu się zmierzyć.
Niewyspany Sergiusz po całonocnym graniu ulega wypadkowi, w wyniku którego zapada w śpiączkę. Jego dusza zostaje zamknięta w ciele maga bitewnego w zupełnie innej rzeczywistości. W świecie, który znał z gier komputerowych – barwnym, pełnym możliwości ale i niebezpieczeństw. Bohater nazwany przez tamtejszą ludność Sargiorem, wykazuje niesamowite zdolności adaptacji i podejmowania decyzji, których nauczył się spędzając długie godziny przed komputerem.
Czy zdoła przetrwać tą przygodę? Czy wykona piekielnie trudne zadanie, które pozwoliłoby mu wrócić do normalnego świata? Pozostaje tylko pytanie: czy warto powracać do tej banalnej, pozbawionej blasku rzeczywistości.
Książkę polecam nie tylko ze względu na to, że sam jestem zapalonym graczem i rozpoznałem większość smaczków z popularnych gier komputerowych. Eksplorowane katakumby, zadania od nekromanty z wieży, czy zlecenia na błotne węże sprawiają, że miałem równie wielką przyjemność z czytania książki co grania na komputerze.
Opowiadanie skierowane jest do młodszych czytelników (szczególnie graczy), którzy w pełni zrozumieją przekazywane wartości i przywołają wspomnienia z grania niemal w każdym rozdziale. Starsze pokolenia, również znajdą coś dla siebie i być może dzięki niej zrozumieją fascynację wirtualną rzeczywistością i kto wie, może sami rozpoczną przygodę z grami komputerowymi.
K.M.
Dodaj własną recenzję
Zakupy w Zaczytani.pl są bezpieczne.
Oferta książek
Wg wydawnictwa
Najpopularniejsze i polecane
Kategorie książek
Zaloguj się | Twoje zamówienia | Twoje dane | Koszty dostawy | Regulamin zakupów
Reklamacje i zwroty | Bezpieczeństwo | Pomoc | Kontakt | Copyright © 2008 by Novae Res
Reklamacje i zwroty | Bezpieczeństwo | Pomoc | Kontakt | Copyright © 2008 by Novae Res