Witaj! Zaloguj się, a jeśli nie jesteś jeszcze naszym klientem, zarejestruj się.
Szukaj
Twój koszyk jest pusty  |  Zaloguj się  |  Pomoc
Zaczytani.pl -> Literatura fachowa -> Reklama jako sztuka powtórzeń — Anna Ryłko-Kurpiewska
Reklama jako sztuka powtórzeń — Anna Ryłko-Kurpiewska

Reklama jako sztuka powtórzeń

Cena: 39,00 zł 33,00 zł
Wysyłamy w 1-7 dni (Co to znaczy?)

Opis i recenzje

Prof. UG, dr hab. Anna Ryłko-Kurpiewska od 20 lat zawodowo zajmuje się reklamą i prowadzi studia podyplomowe z tego zakresu. Na co dzień nauczyciel akademicki na kierunku dziennikarstwo i komunikacja społeczna na Uniwersytecie Gdańskim. Autorka 3 książek, redaktorka 5 monografii i kilkudziesięciu artykułów branżowych poświęconych komunikacji społecznej. Od wielu lat realizuje projekty komercyjne w zakresie tworzenia tekstów reklamowych, doradztwa i ekspertyz związanych z komunikacyjnymi aspektami reklamy oraz tworzeniem nazw i logotypów.

Publikacja w interesujący, interdyscyplinarny sposób prezentuje językowe konteksty reklamy, niezwykle istotne w pracy profesjonalistów z takich dziedzin, jak marketing, reklama, public relations czy dziennikarstwo. Rozważania zostały zilustrowane obrazowymi przykładami oraz badaniami z różnych dziedzin nauki i praktyki. Nowatorska perspektywa oraz brak podobnych opracowań sprawiają, że książka stanowi bogate i interesujące źródło wiedzy dla osób zainteresowanych taką tematyką.

Szczegóły

  • Rodzaj literatury: Literatura fachowa
  • Wydawca: Novae Res, 2016
  • Format: 160x235mm, oprawa miękka
  • Wydanie: Pierwsze
  • Liczba stron: 470
  • ISBN: 978-83-8083-202-2

Recenzje czytelników

Ta publikacja nie została jeszcze zrecenzowana.

Napisz pierwszą recenzję
Darmowy transport przy zamówieniu powyżej 50 zł!
Liczba:  
      Dodaj do koszyka
Zakupy w Zaczytani.pl są bezpieczne.
Ci, którzy kupili tę książkę, kupili również:
Galaktyka języka Internetu — Joanna Wrycza Galaktyka języka Internetu — Joanna Wrycza
„Galaktyka języka Internetu” to zbiór jedenastu esejów dotyczących przemian, jakim podlega słowo pisane i tekst w mediach elektronicznych. Analizie poddane z...