Witaj! Zaloguj się, a jeśli nie jesteś jeszcze naszym klientem, zarejestruj się.
Szukaj
Twój koszyk jest pusty  |  Zaloguj się  |  Pomoc
Zaczytani.pl -> Poradnik -> Dobroczynność jako element nowoczesnej strategi... — Katarzyna Konefał
Dobroczynność jako element nowoczesnej strategii marketingowej — Katarzyna Konefał

Dobroczynność jako element nowoczesnej strategii marketingowej

Cena: 29,99 zł 25,00 zł
Wkrótce w sprzedaży
Książki dostarcza firma DHL Express
Czas oczekiwania na paczkę

Opis i recenzje

Wykorzystaj potencjał swojej firmy i twórz lepszą przyszłość!

Czy Ty i Twoi pracownicy możecie stać się superbohaterami?
Tak! Dzięki strategii CSR (Corporate Social Responsibility) to możliwe!

W książce „Dobroczynność jako element nowoczesnej strategii marketingowej” znajdziesz innowacyjne sposoby na to, by współpraca z organizacjami pozarządowymi przyniosła Twojej firmie wymierne korzyści – zarówno społeczne, jak i biznesowe. Poznasz sprawdzone metody angażowania pracowników w działania charytatywne, budowania silnej kultury organizacyjnej oraz tworzenia kampanii wzmacniających wizerunek marki.

Ten poradnik to nie tylko przewodnik po CSR – to także klucz do budowania firm, które realnie wpływają na otoczenie.

Szczegóły

  • Rodzaj literatury: Poradnik
  • Wydawca: Novae Res, 2025
  • Format: 121x195
  • Wydanie: Pierwsze
  • Liczba stron: 80
  • ISBN: 978-83-8373-829-1

Recenzje czytelników

Nie można recenzować zapowiedzi. Chętnych do napisania recenzji zapraszamy po wprowadzeniu książki do sprzedaży.