Witaj! Zaloguj się, a jeśli nie jesteś jeszcze naszym klientem, zarejestruj się.
Szukaj
Twój koszyk jest pusty  |  Zaloguj się  |  Pomoc
Zaczytani.pl -> Biznes -> Sprzedaż, marketing, biznes. Reguły i realia — Zbigniew Berent
Sprzedaż, marketing, biznes. Reguły i realia — Zbigniew Berent

Sprzedaż, marketing, biznes. Reguły i realia

Cena: 44,00 zł 37,40 zł
Wysyłamy w 1-3 dni
Książki dostarcza firma DHL Express
Czas oczekiwania na paczkę

Opis i recenzje

„Sprzedaż, marketing, biznes. Reguły i realia” to pozycja obowiązkowa dla osób związanych z szeroko pojętym handlem. Początkującym przedsiębiorcom dostarczy kompleksowych informacji z zakresu sprzedaży i pomoże zbudować swoją koncepcję biznesu, zaś czynnym handlowcom pozwoli uporządkować wiedzę i skłoni do przemyśleń i ewentualnych korekt dotychczasowych metod sprzedażowych.

Autor łączy dyscyplinę wywodu naukowego z lekkością pióra i erudycją, a jako doświadczony przedsiębiorca – urozmaica tekst książki licznymi przykładami z życia i relacjami z osobistych doświadczeń.

Książka Zbigniewa Berenta jest o tyle wyjątkowa na polskim rynku wydawniczym, że łączy wiedzę teoretyczną z praktyką funkcjonowania handlu i biznesu. W naszej firmie zamierzamy książkę Berenta wykorzystać w instruktażu prowadzonym dla służb handlowych.
Sylwia Mokrysz – Zarząd firmy MOKATE S.A.

Książka autora będącego przedsiębiorcą i handlowcem zmusza do myślenia.
Inspiruje do przemyśleń rozwiązań, którymi się człowiek kieruje podczas bieżącej pracy.
Zbigniew Lindner, przedsiębiorca, właściciel firmy ZPD „LINDNER”-Wągrowiec

Bardzo dobra i ciekawa pozycja, doskonałe abecadło teorii i praktyki.
Iwo Dessoulavy – przedsiębiorca

W porównaniu z innymi książkami o tej tematyce pozycja ta jest wyjątkowa, bo wyjątkowa jest też osobowość autora. Autor podaje konkretne metody i narzędzia do uprawiania pięknego zawodu sprzedawcy/handlowca. Polecam jako ciekawą lekturę dla każdego przedsiębiorcy, handlowca, sprzedawcy, absolwenta szkoły wyższej czy średniej. Dla każdego okaże się na pewno pomocna w rozwijaniu swoich umiejętności.
Dr Stanisław Rakowicz, przedsiębiorca, honorowy konsul Peru w Polsce, honorowy prezes IPH-Toruń

Szczegóły

  • Rodzaj literatury: Biznes
  • Wydawca: Novae Res, 2014
  • Format: 170x240 mm, okładka miękka ze skrzydełkami
  • Wydanie: Pierwsze
  • Liczba stron: 458
  • ISBN: 978-83-7942-391-0

Recenzje czytelników

Średnia ocena: 
 z 2 recenzji.Dodaj własną recenzję

  Anna Sikorska  (27.02.2015)
Wielkim autorytetem marketingowych chwytów niewątpliwie jest Robert Cialdini, którego książki mają wymiar uniwersalny. Czasami jednak warto sięgnąć po pozycje polskich doświadczonych handlowców, którzy nie tylko wyjaśnią nam techniki, jakimi atakują nas różnorodne firmy, ale też pokażą lokalny wymiar wielu zjawisk, które przyczyniają się do „wypalania się” naszego potencjału gospodarczego.
Książka Zbigniewa Berenta „Sprzedaż. Marketing. Biznes. Reguły i realia” to pozycja, która wydaje się przypominać wiele jej podobnych. Na pewno nie wyróżnia się okładką. Poza podstawowym omówieniem wielu zjawisk Berent szczegółowo omawia różnorodne przypadki dając nam obraz dla teorii, dzięki czemu nie jest ona tylko zbiorem reguł i ich łamania, ale żywym opisem kondycji gospodarczej naszego kraju.
To, co mnie uderzyło na początku książki doświadczonego handlowca to docenienie pracowników i ich zaangażowania. Zwykle od szefów (zwłaszcza na forach) słyszy się narzekanie na lenistwo, niedbałość, brak zaangażowania, niesamowicie wysokie wymagania finansowe pracowników. Tu tego nie ma. Jest za to szacunek i podziw dla ludzi, którzy poświęcali swój czas i energię oraz pomysły na rozwój firmy. Kolejnym zaskoczeniem był inny wstęp, a raczej zastąpienie wstępu opiniami fachowców o książce. Kolejne zaskoczenie przyszło w treściach, które przekazuje autor: Umiejętne zmieszanie teorii z praktyką sprawia, że jest to dobra lektura dla wszystkich: od handlowców po klientów. Czytelnik dowie się o sztuce uczciwej rywalizacji w biznesie, cechach wpływających na jakość sprzedaży, sztuce sprzedaży, pozyskiwaniu klientów, wywiadzie gospodarczym, coachingu w handlu, bezpieczeństwie, ograniczeniach, szansach i szukaniu dróg rozwoju gospodarczego. Książka ta na pewno doskonale zastąpi wszelkie podręczniki do podstaw przedsiębiorczości w szkołach średnich (powinna je zastąpić), ponieważ przekazuje informacje, które naprawdę są istotne, aby młody człowiek był dojrzałym i świadomym kreatorem własnego otoczenia.


  odSłońKulturę BP  (7.12.2015)
Wertując kartki szukałam ciekawostek, tajników, pomysłów na zrealizowanie chociażby skutecznych i kreatywnych kampanii. Co jednaj otrzymałam? Niesamowity zbiór analiz i przykładów działań biznesowych i rozwoju firmy. Zamiast suchych reguł i masy teorii autor serwuje nam zastrzyk praktycznej wiedzy, którą możemy przestudiować, a wnioski, do których doszliśmy wykorzystać w życiu codziennym bądź swojej pracy.

Co jest podstawą funkcjonowania każdego przedsiębiorstwa? Ludzie. Ich praca, zaangażowanie i chęć podejmowania wyzwań. Berent mówi bardzo jasno o konieczności szanowania pracownika, motywowania go do działania i szukaniu chęci jego rozwoju. Dlaczego? Zobaczcie, ostatnio jestem na etapie narzekania na swoją pracę. Awans, podwyżka, nowe obowiązki – super! Jednak moment, w którym osoba w moim wieku zaczyna uświadamiać sobie, że monotonia zaczyna zabijać całą radość, pora na zmianę firmy. Młodzi ludzie poszukują wyzwań, a jak się okazuje atmosfera pracy jest jednym z najważniejszych elementów szczęśliwej współpracy. Autor odnosi się wielokrotnie do mało popularnego modelu współpracy z podwładnymi. Niewielu „szefów” zdaje sobie sprawę, że to zgrany team, doceniony, zaangażowany i zmotywowany wróży sukces firmy. Nie mamy tu narzekania, nie mamy konfliktów i walki nawet o niewielkie sumy. Mamy stuprocentowe okazanie szacunku.

Polecam!

Dodaj własną recenzję
Darmowy transport przy zamówieniu co najmniej 2 książek!
Liczba:  
      Dodaj do koszyka
Zakupy w Zaczytani.pl są bezpieczne.
Ci, którzy kupili tę książkę, kupili również:
Wizualizacja informacji w biznesie — Wojciech Korsak Wizualizacja informacji w biznesie — Wojciech Korsak
Prezentowana książka w przystępny sposób omawia metody zastosowania wizualizacji w obszarze biznesowym. Autor zamieścił w publikacji sporo ciekawych przykład...